Бордюк В.М. (2012) ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МОТИВАЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 111-115.
|
Текст
Бордюк В.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується проблема мотивації професійного розвитку студентів педагогічних спеціальностей. Авторами висвітлено можливості використання психологічного тренінгу як засобу підвищення мотивації майбутніх вчителів. Представлено результати застосування мотиваційного тренінгу серед студентів 1 та 5 курсу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бордюк В.М. Професійний розвиток майбутніх вчителів засобами мотиваційного тренінгу / В.М. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 111-115. |
Ключові слова: | мотивація, професійний розвиток, психологічний тренінг, професійні здібності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 02 Бер 2021 10:39 |
Останні зміни: | 02 Бер 2021 10:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4608 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |