Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МОТИВАЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ

Бордюк В.М. (2012) ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МОТИВАЦІЙНОГО ТРЕНІНГУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 111-115.

[img]
Перегляд
Текст
Бордюк В.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізується проблема мотивації професійного розвитку студентів педагогічних спеціальностей. Авторами висвітлено можливості використання психологічного тренінгу як засобу підвищення мотивації майбутніх вчителів. Представлено результати застосування мотиваційного тренінгу серед студентів 1 та 5 курсу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бордюк В.М. Професійний розвиток майбутніх вчителів засобами мотиваційного тренінгу / В.М. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 111-115.
Ключові слова: мотивація, професійний розвиток, психологічний тренінг, професійні здібності
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 02 Бер 2021 10:39
Останні зміни: 02 Бер 2021 10:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4608

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу