Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Петренко О.Б. (2012) ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 115-120.

[img]
Перегляд
Текст
Петренко О.Б..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено аналіз досвіду впровадження гендерного підходу у навчальний процес вищого навчального закладу, зокрема схарактеризовано викладання курсу „Гендерна психологія” для студентів психолого-природничого факультету РДГУ.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О.Б. Практика впровадження гендерного підходу у навчальний процес вищого навчального закладу / О.Б. Петренко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 115-120.
Ключові слова: гендер, гендерна психологія, технологія, інтерактивні методи, тренінг, рефлексія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 03 Бер 2021 08:08
Останні зміни: 03 Бер 2021 08:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4641

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу