Петренко О.Б. (2012) ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 115-120.
|
Текст
Петренко О.Б..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено аналіз досвіду впровадження гендерного підходу у навчальний процес вищого навчального закладу, зокрема схарактеризовано викладання курсу „Гендерна психологія” для студентів психолого-природничого факультету РДГУ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О.Б. Практика впровадження гендерного підходу у навчальний процес вищого навчального закладу / О.Б. Петренко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2012. - Вип. 3 (46). - С. 115-120. |
Ключові слова: | гендер, гендерна психологія, технологія, інтерактивні методи, тренінг, рефлексія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 03 Бер 2021 08:08 |
Останні зміни: | 03 Бер 2021 08:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4641 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |