Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛІЧБУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ

Павлюк Т.О. (2011) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛІЧБУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 51-54.

[img]
Перегляд
Текст
Павлюк Т.О..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу досліджень педагогів минулого та сучасності з проблеми навчання лічби дітей дошкільного віку. Розкрито зміст та методи навчання лічби в період з ХІХ ст. до сьогодення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлюк Т.О. Проблема формування уявлень про лічбу у дітей старшого дошкільного віку: історія та сьогодення / Т.О. Павлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 51-54.
Ключові слова: дитина дошкільного віку, дошкільна освіта, дошкільний навчальний заклад, математика, монографічний та обчислювальний метод, лічба, число, множина
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 05 Бер 2021 10:14
Останні зміни: 05 Бер 2021 10:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4739

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу