Гецко С.І. (2011) ВЗАЄМОДІЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 71-74.
|
Текст
Гецко С.І..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено особливості взаємодії дошкільного навчального закладу з батьками дітей з особливими потребами, визначаються основні форми роботи дошкільного навчального закладу з батьками дітей з особливими потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гецко С.І. Взаємодія дошкільного навчального закладу з батьками дітей з особливими потребами / С.І. Гецко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 1 (44). - С. 71-74. |
Ключові слова: | діти з особливими потребами, взаємодія, інтеграція |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Бер 2021 09:16 |
Останні зміни: | 07 Бер 2021 09:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4778 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |