Житня І.В. (2011) РОЛЬ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 132-136.
|
Текст
Житня І.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування рефлексивної культури у педагогів дошкільних навчальних закладів в системі післядипломної освіти. Здійснено аналіз сучасного стану проблеми, конкретизовано зміст та методи формування рефлексії у педагогів. Запропонована технологія може бути використана в практиці діяльності методичних служб різного рівня.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Житня І.В. Роль рефлексивної культури у формуванні інноваційного потенціалу педагогів дошкільних навчальних закладів / І.В. Житня // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 1 (44). - С. 132-136. |
Ключові слова: | рефлексія, рефлексивна культура, педагогічні умови, підвищення рівня кваліфікації, професійний рівень |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Бер 2021 10:16 |
Останні зміни: | 07 Бер 2021 10:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4782 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |