Пархута Ю. (2014) ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ. Філологічні зошити. Літературознавство, 2014. с. 50-52.
|
Текст
Пархута Ю..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті порушується проблема інтеграції навчального процесу, дане визначення терміну “інтеграція”, визначаються форми інтеграції знань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пархута Ю. Інтеграція навчального процесу як дидактична умова підвищення якості освіти школярів / Ю.Пархута: наук. кер. Н.В.Романишина // Філологічні зошити. Літературознавство: зб. студ. наук. ст. / ред. кол. Б. М. Кир’янчук [та ін.]. – Вип. ІІ . - Рівне : РДГУ, 2014. – С. 50-52. |
Ключові слова: | інтеграція, міжпредметні зв’язки, навчальний процес, дидактика. |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра української літератури |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Бер 2021 14:10 |
Останні зміни: | 16 Бер 2021 14:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5112 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |