Ставицький О.О. та Ставицький Д.О. (2018) ПСИХОСЕМАНТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 149-155. ISSN 2518-7503
|
Текст
Ставицький О.О., Ставицький Д.О..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження рівнів розвитку моральної свідомості студентів гуманітарного профілю навчання з використанням психосемантичної методики Л. Кольберга (дев’ять дилем оціночного характеру норм і правил моралі). Використання психосемантичних методик дозволяє просто і зручно створити математичну модель індивідуальної свідомості – семантичний простір, як систему ознак, які описують об’єкти певної дійсності. Виявлено, що студенти демонструють різні рівні розвитку моральної свідомості залежно від актуальної ситуації. Водночас, афішуючи преконвенційний, конвенційний і постконвенційний рівень одночасно, обираючи їх відповідно до ситуації, студенти переважно знаходяться на високій стадії їх сформованості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ставицький О.О. Психосемантичні аспекти дослідження моральної свідомості / О.О.Ставицький, О.Д.Ставицький // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 11. - С. 149-155. |
Ключові слова: | особистість, моральна свідомість, студент, метод, психосемантика, емпіричне дослідження, преконвенційний рівень, конвенційний рівень, постконвенційний рівень, поведінка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 07 Вер 2020 07:21 |
Останні зміни: | 07 Вер 2020 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/534 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |