Ляховчук М.В. та Крет Р.М.
(2019)
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019.
с. 34-36.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Ляховчук М.В. Внутрішній маркетинг як рушійна сила успішної компанії / М.В.Ляховчук, Р.М.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 16 трав. 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – C. 34-36. |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
25 Бер 2021 10:36 |
Останні зміни: |
25 Бер 2021 10:36 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5499 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |