Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ

Ляховчук М.В. та Крет Р.М. (2019) ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 34-36.

[img]
Перегляд
Текст
Ляховчук М.В., Крет Р.М..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ляховчук М.В. Внутрішній маркетинг як рушійна сила успішної компанії / М.В.Ляховчук, Р.М.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 16 трав. 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – C. 34-36.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 25 Бер 2021 10:36
Останні зміни: 25 Бер 2021 10:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5499

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу