ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ

Ляховчук М.В. and Крет Р.М. (2019) ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. pp. 34-36.

[img]
Preview
Text
Ляховчук М.В., Крет Р.М..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Ляховчук М.В. Внутрішній маркетинг як рушійна сила успішної компанії / М.В.Ляховчук, Р.М.Крет // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 16 трав. 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – C. 34-36.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин та політології
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: valiko
Date Deposited: 25 Mar 2021 10:36
Last Modified: 27 Dec 2024 22:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5499

Actions (login required)

View Item View Item