Іванова Л.І. та Хаєцька О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 78-82.
|
Текст
Іванова Л.І., Хаєцька О.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання; розкрито взаємозв’язки класного та позакласного читання як одного з важливих засобів організації педагогічного керівництва читацькою діяльністю молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Іванова Л.І. Особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання / Л.І.Іванова, .В.Хаєцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 78-82. |
Ключові слова: | читацька діяльність, читацька самостійність, самостійний читач, взаємозв’язки класного та позакласного читання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Вер 2020 07:16 |
Останні зміни: | 09 Вер 2020 07:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/565 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |