Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ

Іванова Л.І. та Хаєцька О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 78-82.

[img]
Перегляд
Текст
Іванова Л.І., Хаєцька О.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання; розкрито взаємозв’язки класного та позакласного читання як одного з важливих засобів організації педагогічного керівництва читацькою діяльністю молодших школярів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л.І. Особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання / Л.І.Іванова, .В.Хаєцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 78-82.
Ключові слова: читацька діяльність, читацька самостійність, самостійний читач, взаємозв’язки класного та позакласного читання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Вер 2020 07:16
Останні зміни: 09 Вер 2020 07:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/565

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу