ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ

Іванова Л.І. and Хаєцька О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 78-82.

[img]
Preview
Text
Іванова Л.І., Хаєцька О.В..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання; розкрито взаємозв’язки класного та позакласного читання як одного з важливих засобів організації педагогічного керівництва читацькою діяльністю молодших школярів.

Item Type: Article
Additional Information: Іванова Л.І. Особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання / Л.І.Іванова, .В.Хаєцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 78-82.
Uncontrolled Keywords: читацька діяльність, читацька самостійність, самостійний читач, взаємозв’язки класного та позакласного читання
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 09 Sep 2020 07:16
Last Modified: 09 Sep 2020 07:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/565

Actions (login required)

View Item View Item