Іванова Л.І. and Хаєцька О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 78-82.
|
Text
Іванова Л.І., Хаєцька О.В..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання; розкрито взаємозв’язки класного та позакласного читання як одного з важливих засобів організації педагогічного керівництва читацькою діяльністю молодших школярів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Іванова Л.І. Особливості організації педагогічного керівництва формуванням самостійного читача у системі класного та позакласного читання / Л.І.Іванова, .В.Хаєцька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 78-82. |
Uncontrolled Keywords: | читацька діяльність, читацька самостійність, самостійний читач, взаємозв’язки класного та позакласного читання |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 09 Sep 2020 07:16 |
Last Modified: | 09 Sep 2020 07:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/565 |
Actions (login required)
View Item |