Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГНОРУВАННЯ ДОПОМОГИ ЯК ЛІНІЯ РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Корчакова Н.В. (2016) ІГНОРУВАННЯ ДОПОМОГИ ЯК ЛІНІЯ РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Український психолого-педагогічний науковий збірник, 2016 (№ 8): (08). с. 63-68.

[img]
Перегляд
Текст
Корчакова Н.В._2016_Ignoruvannya_dopomogy_yak_liniya_rozvytku_socialnoyi_kompetentnosti_molodshyh_shkolyariv.pdf

Завантажити (404kB) | Перегляд

Анотація

Молодший шкільний вік - сенситивний період розвитку когнітивних основ просоціальної поведінки. У цей період діти засвоюють різні аспекти унікальної соціальної стратегії, сутність якої полягає у діях на благо іншої людини. Важливою лінією становлення процесуальної компетентності є розуміння існування певних обмежень у цій сфері соціальної взаємодії. У статті обговорюється питання неприйняття чи ігнорування дітьми молодшого шкільного віку допомоги, когнітивно-мотиваційні основи позиційних виборів, здатності дітей вибірково ставиться до потенційних суб'єктів допомоги, аналізувати власні можливості у вирішенні проблемної ситуації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчакова Н.В. Ігнорування допомоги як лінія розвитку просоціальної компетентності молодших школярів / Н.В. Корчакова // Український психолого-педагогічний науковий збірник : наук. журн., 2016. - № 8 (08) лип. - С. 63-68.
Ключові слова: просоціальна поведінка, допомога, реципієнт допомоги, просоціальна компетентність, молодший шкільний вік
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 30 Бер 2021 08:06
Останні зміни: 30 Бер 2021 08:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5655

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу