Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ДІЄВИЙ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2018) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ДІЄВИЙ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 100-102.

[img]
Перегляд
Текст
Іванова Л.І., Шевчук М.М..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті актуалізовано використання дидактичних ігор як методу організації літературознавчої діяльності на уроках літературного читання, проаналізовано структурні компоненти літературних ігор як різновиду дидактичних, їх види. Обґрунтована логічність та доцільність організації ігрової діяльності молодших школярів на уроках літературного читання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л.І. Дидактична гра як дієвий метод організації літературознавчої діяльності молодших школярів на уроках літературного читання / Л.І.Іванова, М.М.Шевчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 100-102.
Ключові слова: дидактична гра, метод, літературна гра, літературознавча ігрова діяльність, початкова школа,літературний твір, молодші школярі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Вер 2020 07:45
Останні зміни: 09 Вер 2020 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/567

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу