Іванова Л.І. and Шевчук М.М. (2018) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ДІЄВИЙ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 100-102.
|
Text
Іванова Л.І., Шевчук М.М..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
У статті актуалізовано використання дидактичних ігор як методу організації літературознавчої діяльності на уроках літературного читання, проаналізовано структурні компоненти літературних ігор як різновиду дидактичних, їх види. Обґрунтована логічність та доцільність організації ігрової діяльності молодших школярів на уроках літературного читання.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Іванова Л.І. Дидактична гра як дієвий метод організації літературознавчої діяльності молодших школярів на уроках літературного читання / Л.І.Іванова, М.М.Шевчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 100-102. |
Uncontrolled Keywords: | дидактична гра, метод, літературна гра, літературознавча ігрова діяльність, початкова школа,літературний твір, молодші школярі |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 09 Sep 2020 07:45 |
Last Modified: | 09 Sep 2020 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/567 |
Actions (login required)
View Item |