Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

Хомич І.С. (2018) ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 152-158. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Хомич І.С..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу фізіологічних і психологічних аспектів соціальної адаптації дитини до школи. Готовність дитини до навчання визначається її фізичним і психічним розвитком, станом здоров’я, розумовим і особистісним розвитком, тобто велике значення має весь комплекс факторів. У нашому дослідженні розглядається поняття соціальної зрілості як потреби дитини у спілкуванні з ровесниками та вміння підпорядковувати власну поведінку законам дитячих груп, а також здатність виконувати роль учня в ситуації шкільного навчання. Схвалення вчителя має значний вплив на визначення потреби дитини в новій соціальній позиції. Гарна поведінка та успішність у навчанні конструюють відносини із батьками та з товаришами по класу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хомич І.С. Фізіологічні і психологічні аспекти соціальної адаптації дитини до школи / І.С.Хомич // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2018. - Вип. 10. - С. 152-158.
Ключові слова: адаптація, соціалізація, школяр, навчання, розвиток, ровесники, вчитель, батьки
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Вер 2020 08:16
Останні зміни: 09 Вер 2020 08:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/571

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу