Корчакова Н.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТИЛЬОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАСТУПНИЦТВА У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. ScienceRise, 2016 (№ 10): (1). с. 36-40.
|
Текст
Корчакова Н.В. Психол_аналіз_стильових__характеристик_заступництва.pdf Завантажити (524kB) | Перегляд |
Анотація
В статті обговорюється проблема заступництва як особливого виду просоціальної активності дітей дошкільного віку. В ході проведеного емпіричного дослідження проаналізовано різні стилі заступництва, що використовуються дітьми в процесі взаємодії з однолітками. Отримані результати дозволили виокремити п’ять основних стратегій заступництва: негативне оцінювання агресора, фізична конфронтація, звертання по допомогу до дорослого, погрози чи попередження, вказування на норми
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Корчакова Н. В. Психологічний аналіз стильових характеристик заступництва у період дошкільного дитинства / Н. В. Корчакова // ScienceRise. - 2016. - № 10(1). - С. 36-40. |
Ключові слова: | просоціальність,просоціальна поведінка, просоціальна компетентність, заступництво, захист, підтримка, стилі заступництва |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 02 Квіт 2021 06:25 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2021 06:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5778 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |