Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТИЛЬОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАСТУПНИЦТВА У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА

Корчакова Н.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТИЛЬОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАСТУПНИЦТВА У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. ScienceRise, 2016 (№ 10): (1). с. 36-40.

[img]
Перегляд
Текст
Корчакова Н.В. Психол_аналіз_стильових__характеристик_заступництва.pdf

Завантажити (524kB) | Перегляд

Анотація

В статті обговорюється проблема заступництва як особливого виду просоціальної активності дітей дошкільного віку. В ході проведеного емпіричного дослідження проаналізовано різні стилі заступництва, що використовуються дітьми в процесі взаємодії з однолітками. Отримані результати дозволили виокремити п’ять основних стратегій заступництва: негативне оцінювання агресора, фізична конфронтація, звертання по допомогу до дорослого, погрози чи попередження, вказування на норми

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчакова Н. В. Психологічний аналіз стильових характеристик заступництва у період дошкільного дитинства / Н. В. Корчакова // ScienceRise. - 2016. - № 10(1). - С. 36-40.
Ключові слова: просоціальність,просоціальна поведінка, просоціальна компетентність, заступництво, захист, підтримка, стилі заступництва
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 02 Квіт 2021 06:25
Останні зміни: 02 Квіт 2021 06:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5778

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу