Корчакова Н.В. (2016) РОЗУМІННЯ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНОГО КОНТЕКСТУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки, 2016: Вип. 4. с. 110-115.
|
Текст
Корчакова Н.В. РОЗУМІННЯ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf Завантажити (511kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обговорюються результати експериментального дослідження уявлень дітей про особливості емоційних переживань основних учасників просоціальної взаємодії: суб'єкта і реципієнта допомоги. Аналізуються їх емоційні стани за умови вибору різних позицій взаємодії, обговорюються причини покращення чи погіршення самопочуття при отриманні допомоги чи її наданні. Виокремлюються вікові аспекти уявлень про емоційні стани інших людей та особливості власних переживань у ситуаціях з потенційним просоціальним контекстом. Простежуються основні лінії міркувань про емоційні стани людини при зіткненні егоїстичної і просоціальної мотивації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Корчакова Н. В. Розуміння дітьми молодшого шкільного віку емоційного контексту просоціальної поведінки / Н. В. Корчакова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 110-115. |
Ключові слова: | допомога, емоційне самопочуття, просоціальна поведінка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 02 Квіт 2021 07:45 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2021 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5779 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |