Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Майоха А.О. та Дейнега І.О. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 51-53.

[img]
Перегляд
Текст
Майоха А.О., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Майоха А.О. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності організації / А.О.Майоха, І.О.Дейнега // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 51-53.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 06 Квіт 2021 08:36
Останні зміни: 06 Квіт 2021 08:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5888

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу