Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 48-54. ISSN 2518-7503
|
Текст
Камінська О.В..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
В статті аналізуються психологічні особливості обдарованих дітей, визначаються найбільш ефективні підходи при роботі вчителя з обдарованими учнями, умови, що сприяють розвитку обдарованості. Звертається увага на необхідність вчасної та диференційованої діагностики типу обдарованості, створення оптимального мотиваційного фону, сприятливого для ефективного засвоєння того чи іншого виду діяльності. Підкреслюється необхідність здійснення психологічного супроводу обдарованих дітей, а також надання необхідних рекомендацій педагогам, що з ними працюють. Визначено вплив педагога на розвиток обдарованості учнів, сукупність якостей, якими він повинен володіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О.В. Психологічні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми / О.В.Камінська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 9. - С. 48-54. |
Ключові слова: | обдарованість, креативність, творчість, здібності, задатки, розвивальне навчання, гуманістично орієнтований підхід, психологічний супровід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 07:22 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 07:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/589 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |