Оліферчук А.В. та Орлов О.Г.
(2017)
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ, ЯК НЕВІД’ЄМНА ЛАНКА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017.
с. 56-58.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Оліферчук А.В. Формування іміджу, як невід'ємна ланка успішності підприємства / А.В.Оліферчук, О.Г.Орлов // Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців, 16 трав. 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – C. 56-58. |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
valiko
|
Дата внесення: |
06 Квіт 2021 09:33 |
Останні зміни: |
06 Квіт 2021 09:33 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5891 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |