Лук’яник Л.В. та Ткачик А.Ф. (2018) НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 43-45.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Ткачик А.Ф..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті з’ясовано теоретико-практичні основи застосування народознавчого підходу у навчанні і вихованні учнів початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Народознавчий підхід у навчанні та вихованні учнів початкових класів на уроках читання / Л.В.Лук’яник, А.Ф.Ткачик // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 43-45. |
Ключові слова: | народознавчий підхід, навчально-виховний процес, мовленнєвий розвиток, учні початкових класів |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 07:30 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/590 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |