Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Лук’яник Л.В. та Ткачик А.Ф. (2018) НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 43-45.

[img]
Перегляд
Текст
Лук'яник Л.В., Ткачик А.Ф..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті з’ясовано теоретико-практичні основи застосування народознавчого підходу у навчанні і вихованні учнів початкових класів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. Народознавчий підхід у навчанні та вихованні учнів початкових класів на уроках читання / Л.В.Лук’яник, А.Ф.Ткачик // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 43-45.
Ключові слова: народознавчий підхід, навчально-виховний процес, мовленнєвий розвиток, учні початкових класів
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство > 028 Читання (психологія читання, методи та техніка читання)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Вер 2020 07:30
Останні зміни: 10 Вер 2020 07:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/590

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу