Воробйов А.М. (2007) ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЯКОСТЕЙ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 49-52.
| 
              
Текст
 Воробйов А.М Завантажити (2MB)  | 
          
Анотація
У статті, спираючись на поставлену Л.С. Виготським проблему співвідношення "зони ближнього розвитку дитини" та "ідеального розумового віку" досліджуються деякі аспекти системності інтелекту як якості креативної особистості.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробйов А.М. Генезис дослідження співвідношення інтелекту та якостей креативної особистості / А.М. Воробйов // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. про. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 49-52. | 
| Ключові слова: | мислення, інтелект, розум, творчі здібності, креативність, IQ, фактор G, рефлексія, особистість, самореалізація, творче "Я" | 
| Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля  | 
        
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 07 Квіт 2021 07:57 | 
| Останні зміни: | 07 Квіт 2021 07:57 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5928 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


