Воробйов А.М. (2007) ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЯКОСТЕЙ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 49-52.
Текст
Воробйов А.М Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті, спираючись на поставлену Л.С. Виготським проблему співвідношення "зони ближнього розвитку дитини" та "ідеального розумового віку" досліджуються деякі аспекти системності інтелекту як якості креативної особистості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробйов А.М. Генезис дослідження співвідношення інтелекту та якостей креативної особистості / А.М. Воробйов // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. про. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 36. - С. 49-52. |
Ключові слова: | мислення, інтелект, розум, творчі здібності, креативність, IQ, фактор G, рефлексія, особистість, самореалізація, творче "Я" |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Квіт 2021 07:57 |
Останні зміни: | 07 Квіт 2021 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5928 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |