Луцик Г.О. (2019) СТАН СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 2019 (№ 2). с. 52-57.
|
Текст
Луцик Г.О._Стан_сформованостi_мотивацiйно-цiннiсного_компонента_(pdf.io).pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано мотиваційно-ціннісну складову готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. Констатовано, що більшість дослідників відводять провідну роль мотивації до професійної діяльності у становленні майбутнього фахівця, оскільки остання сприяє формуванню професійного мислення майбутніх психологів, забезпечує стійку професійну спрямованість і формування важливих професійних якостей. Здійснено теоретичний аналіз ролі мотивації та професійних цінностей у структурі готовності майбутнього психолога до роботи з підлітками девіантної поведінки. Встановлено, що цінності та ціннісні орієнтації майбутніх психологів є тією смисловою основою, яка визначає спрямованість мотивів майбутніх психологів до роботи з підлітками-девіантами. Визначено зміст і функції мотиваційно-ціннісного компонента у структурі готовності майбутніх психологів до професійної діяльності вказаного напрямку. Доведено, що мотиваційно-ціннісна складова спрямовує майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, обумовлюючи мотивацію взаємодії з ними. Визначено показники сформованості мотиваційно-ціннісного компонента: мотиви вибору роботи психолога з підлітками, схильними до девіантної поведінки; ціннісні орієнтації майбутніх психологів щодо професійної діяльності з підлітками зазначеної категорії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Луцик Г. Стан сформованості мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка. - Тернопіль, 2019. - № 2. - С. 52-57. |
Ключові слова: | майбутні психологи, готовність до роботи з підлітками-девіантами, мотиваційно-ціннісний компонент готовності, мотиви, ціннісні орієнтації |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 07 Квіт 2021 08:18 |
Останні зміни: | 07 Квіт 2021 08:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5932 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |