Павелків Р.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ СУДЖЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 15-19.
Текст
Павелків Р.В Завантажити (64MB) |
Анотація
У статті на теоретичному та методологічному рівнях розкривається роль педагогічної комунікації у процесі морального розвитку особистості молодшого школяра. З позицій теоретичних концепцій морального розвитку особистості, специфіки функціонування когнітивно-оцінних структур свідомості з’ясовано особливості формування моральних суджень молодших школярів, як одного з продуктів функціонування моральної сфери на даному віковому етапі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків Р.В. Особливості соціально-психологічного аналізу педагогічної комунікації у формуванні моральних суджень молодших школярів / Р.В. Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 15-19. |
Ключові слова: | педагогічне спілкування, моральна свідомість, моральна самосвідомість, моральна норма, моральні судження |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 12 Квіт 2021 08:52 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2021 08:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6058 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |