Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ СУДЖЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Павелків Р.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ СУДЖЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 15-19.

[img] Текст
Павелків Р.В

Завантажити (64MB)

Анотація

У статті на теоретичному та методологічному рівнях розкривається роль педагогічної комунікації у процесі морального розвитку особистості молодшого школяра. З позицій теоретичних концепцій морального розвитку особистості, специфіки функціонування когнітивно-оцінних структур свідомості з’ясовано особливості формування моральних суджень молодших школярів, як одного з продуктів функціонування моральної сфери на даному віковому етапі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків Р.В. Особливості соціально-психологічного аналізу педагогічної комунікації у формуванні моральних суджень молодших школярів / Р.В. Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 15-19.
Ключові слова: педагогічне спілкування, моральна свідомість, моральна самосвідомість, моральна норма, моральні судження
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 12 Квіт 2021 08:52
Останні зміни: 12 Квіт 2021 08:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6058

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу