Гаєва Н.І. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ СЛУХОВОЇ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 172-174.
Текст
Гаєва Н.І Завантажити (206MB) |
Анотація
Стаття присвячена проблемі врахування психолінгвістичного аспекту у навчанні іноземних мов з використанням слухової наочності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаєва Н.І. Психолінгвістичний аспект використання слухової наочності у навчанні іноземних мов / Н.І. Гаєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 172-174. |
Ключові слова: | внутрішнє мовлення, кінестетичний аналізатор, слуховий аналізатор, породження мовлення, слухо-мовленнєвий зразок, моторний словесний стереотип, артикуляційний образ слова, слухова наочність, внутрішня наочність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 13 Квіт 2021 19:37 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2021 19:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6120 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |