Гаєва Н.І. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ СЛУХОВОЇ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 172-174.
| 
              
Текст
 Гаєва Н.І Завантажити (206MB)  | 
          
Анотація
Стаття присвячена проблемі врахування психолінгвістичного аспекту у навчанні іноземних мов з використанням слухової наочності.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаєва Н.І. Психолінгвістичний аспект використання слухової наочності у навчанні іноземних мов / Н.І. Гаєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 172-174. | 
| Ключові слова: | внутрішнє мовлення, кінестетичний аналізатор, слуховий аналізатор, породження мовлення, слухо-мовленнєвий зразок, моторний словесний стереотип, артикуляційний образ слова, слухова наочність, внутрішня наочність | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля  | 
        
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 13 Квіт 2021 19:37 | 
| Останні зміни: | 13 Квіт 2021 19:37 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6120 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


