Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ СЛУХОВОЇ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Гаєва Н.І. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ СЛУХОВОЇ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 172-174.

[img] Текст
Гаєва Н.І

Завантажити (206MB)

Анотація

Стаття присвячена проблемі врахування психолінгвістичного аспекту у навчанні іноземних мов з використанням слухової наочності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гаєва Н.І. Психолінгвістичний аспект використання слухової наочності у навчанні іноземних мов / Н.І. Гаєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 172-174.
Ключові слова: внутрішнє мовлення, кінестетичний аналізатор, слуховий аналізатор, породження мовлення, слухо-мовленнєвий зразок, моторний словесний стереотип, артикуляційний образ слова, слухова наочність, внутрішня наочність
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 13 Квіт 2021 19:37
Останні зміни: 13 Квіт 2021 19:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6120

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу