Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПРЕДМЕТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Кулаков Р.С. (2007) РОЛЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПРЕДМЕТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 281-284.

[img] Текст
Кулаков Р.С

Завантажити (121MB)

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі удосконалення у навчально-виховному процесі традиційних форм і методів підготовки учнівської молоді до самостійного вибору майбутньої професії. Доведено, що ефективність педагогічної діяльності у формуванні професійних інтересів старшокласників залежить від використання відповідних організаційних форми профорієнтаційної роботи у знаково-контекстному навчанні учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулаков Р.С. Роль знаково-контекстного спілкування у процесі професійно-предметної та соціокультурної підтримки старшокласників / Р.С. Кулаков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. :. наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 281-284.
Ключові слова: спілкування, старшокласники, професійний інтерес, профорієнтаційна робота, знаково-контекстне навчання
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 16 Квіт 2021 06:39
Останні зміни: 16 Квіт 2021 06:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6217

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу