Кулаков Р.С. (2007) РОЛЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПРЕДМЕТНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 281-284.
Текст
Кулаков Р.С Завантажити (121MB) |
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі удосконалення у навчально-виховному процесі традиційних форм і методів підготовки учнівської молоді до самостійного вибору майбутньої професії. Доведено, що ефективність педагогічної діяльності у формуванні професійних інтересів старшокласників залежить від використання відповідних організаційних форми профорієнтаційної роботи у знаково-контекстному навчанні учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р.С. Роль знаково-контекстного спілкування у процесі професійно-предметної та соціокультурної підтримки старшокласників / Р.С. Кулаков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. :. наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 281-284. |
Ключові слова: | спілкування, старшокласники, професійний інтерес, профорієнтаційна робота, знаково-контекстне навчання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 16 Квіт 2021 06:39 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2021 06:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6217 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |