Бордюк Н.А. та Бордюк М.А. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ,,ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ” В УМОВАХ НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 73-77.
Текст
Бордюк Н.А., Бордюк М.А Завантажити (2MB) |
Анотація
Аналізуються психологічні та педагогічні аспекти вивчення як єдиної дисципліни фундаментальної науки студентами спеціальності „Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання”. Розглянуті можливості запровадження в навчальний процес інтегрованого курсу фундаментальних
дисциплін та математики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бордюк Н.А. Педагогічні особливості вивчення фундаментальних дисциплін студентами спеціальності „Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання” в умовах нового освітнього простору / Н.А. Бордюк, М.А. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 33. - С. 73-77. |
Ключові слова: | інформаційний етап, ієрархія підсистем, синергетичний підхід, процеси диференціації та інтеграції |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Квіт 2021 13:27 |
Останні зміни: | 18 Квіт 2021 13:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6247 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |