Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2017) ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. с. 64-65.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Державний маркетинг у системі публічного управління / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листоп. 2017 р. – Рівне ; Луцьк : Волин. обереги, 2017. – С. 64-65.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.4 Процеси в управлінні
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 19 Квіт 2021 06:39
Останні зміни: 19 Квіт 2021 06:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6258

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу