ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Дейнега О.В. and Дейнега І.О. (2017) ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. pp. 64-65.

[img]
Preview
Text
Дейнега О.В., Дейнега І.О..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега О.В. Державний маркетинг у системі публічного управління / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листоп. 2017 р. – Рівне ; Луцьк : Волин. обереги, 2017. – С. 64-65.
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.4 Процеси в управлінні
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: valiko
Date Deposited: 19 Apr 2021 06:39
Last Modified: 19 Apr 2021 06:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6258

Actions (login required)

View Item View Item