Малафіїк І.В. (2005) ДИДАКТИЧНИЙ ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 132-135.
Текст
Малафіїк І.В Завантажити (2MB) |
Анотація
Принцип системності є одним із ведучих дидактичних принципів, однак його змістове наповнення стало можливим лише після того, як була розкрита суть функціонально-морфологічної системи знань. Сутність принципу розкривається через сукупність вимог до змісту навчання, до структури змісту, а також до учасників процесу навчання. Однією з вимог принципу системності є вимога розвитку системності мислення в учнів у процесі навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Малафіїк І.В. Дидактичний принцип системності / І.В. Малафіїк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 33. - С. 132-135. |
Ключові слова: | дидактичний принцип, системність, система знань, функціонально-морфологічна системна структура, принцип системності, зміст навчання, діалектичне, системне мислення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 19 Квіт 2021 08:07 |
Останні зміни: | 19 Квіт 2021 08:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6273 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |