Толочик О.М. та Лесняк Н.В. (2016) КОМПОЗИЦІЙНІ НАВИЧКИ ЯК ОСНОВА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 154-157.
|
Текст
Толочик О.М., Лесняк Н.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто важливу проблему навчання молодших школярів образотворчого мистецтва – розвиток композиційних навичок, як основи художньо-творчої діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Толочик О.М. Композиційні навички як основа художньо-творчої діяльності учнів молодшого шкільного віку / О.М.Толочик, Н.В.Лесняк (наук. керівник) // Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти : матеріали другої міжвузів. наук.-практ. студ. конф., м. Рівне, 29 листоп. 2016 р. – Рівне, 2016. - С. 154-157. |
Ключові слова: | композиційні навички, художньо-творча діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 19 Квіт 2021 11:32 |
Останні зміни: | 19 Квіт 2021 11:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6283 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |