Сіранчук Н.М. (2006) ДІАГНОСТИКА ОБРАЗНОМОВЛЕННЄВИХ ВМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 43-48.
Текст
Сіранчук Н.М Завантажити (3MB) |
Анотація
У даній статті описується констатувальна діагностика образномовленнєвих вмінь учнів початкових класів. Поняття „образномовленнєві уміння” треба розуміти як вміння вживати в мовленні епітети, антоніми, синоніми, багатозначні слова, омоніми, метафори, порівняння, фразеологізми, смислові відтінки прикметників. Метою описаної діагностики є визначення рівня сформованості вмінь учнів оперувати найдоступнішими для молодших школярів виразниками образності. Кількісно-якісний аналіз дитячих робіт засвідчив, що в учнів початкових класів є всі передумови для успішного формування образного мовлення у текстотворенні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сіранчук Н.М. Діагностика образномовленнєвих вмінь учнів початкових класів / Н.М. Сіранчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 43-48. |
Ключові слова: | образне мовлення, образномовленнєві вміння, виразники образності, синоніми, антоніми, омоніми, багатозначні слова, фразеологізми, епітети, порівняння, метафора |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 22 Квіт 2021 20:01 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 20:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6439 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |