Янцур М.С. (2006) ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 107-109.
Текст
Янцур М.С Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті розглядаються теоретичні підходи, зміст, структура і порядок виконання та оцінювання індивідуальних навчально-дослідних завдань з професійної орієнтації учнів при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур М.С. Індивідуальні навчально-дослідні завдання з професійної орієнтації при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання / М.С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 107-109. |
Ключові слова: | Болонський процес, кредитно-модульна система організації навчального процесу, професійна орієнтація учнів, індивідуальні навчально-дослідні завдання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 25 Квіт 2021 13:49 |
Останні зміни: | 25 Квіт 2021 13:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6486 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |