Янцур М.С. (2006) ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 107-109.
![]() |
Text
Янцур М.С Download (2MB) |
Abstract
У статті розглядаються теоретичні підходи, зміст, структура і порядок виконання та оцінювання індивідуальних навчально-дослідних завдань з професійної орієнтації учнів при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Янцур М.С. Індивідуальні навчально-дослідні завдання з професійної орієнтації при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання / М.С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 34. - С. 107-109. |
Uncontrolled Keywords: | Болонський процес, кредитно-модульна система організації навчального процесу, професійна орієнтація учнів, індивідуальні навчально-дослідні завдання |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 25 Apr 2021 13:49 |
Last Modified: | 01 Jan 2025 22:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6486 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |