Дичківська І.М. (2020) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТА ЗАРУБІЖНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 36-48. ISBN 978-966-416-767-0
|
Текст
Дичківська І._Концептуальні засади....pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дичківська І. Концептуальні засади інклюзивної освіти у вітчизняному та зарубіжному освітньому просторі: порівняльний аспект / І. Дичківська // Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика : колект. монографія / Е. А. Данілавічютє, С. П. Миронова, Н. Г. Пахомова, О. М. Таранченко [та ін.]; за наук. ред. А. А. Колупаєвої, І. М. Дичківської. – Рівне, 2020. – С. 36-48. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Квіт 2021 06:32 |
Останні зміни: | 27 Квіт 2021 06:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6521 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |