Янцур М.С. (2006) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 23-29.
Текст
Янцур М.С Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розкриваються теоретико-емпіричні підходи до реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу при підготовці майбутніх вчителів до профорієнтаційної роботи з учнями.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур М. С. Підготовка майбутніх вчителів до професійної орієнтації учнів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу / М.С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 23-29. |
Ключові слова: | кредитно-модульна система, модуль, рейтинг, професійна орієнтація, самостійна робота студентів, критерії оцінювання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 28 Квіт 2021 11:15 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2021 11:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6604 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |