Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2005) САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДИТЯЧОГО САДКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 31-34.
Текст
Безлюдна В.І., Корчакова Н.В Завантажити (2MB) |
Анотація
В статті аналізується сутність особливого соціально-психологічного феномену – самомоніторингу – як одного із професійно значущих умінь вихователя дитячого садка, обговорюються шляхи його формування у процесі вузівського навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Безлюдна В.І. Самопрезентаційна складова педагогічної діяльності вихователя дитячого садка / В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 31-34. |
Ключові слова: | особистісний фактор педагогічної діяльності, самомоніторинг, самопрезентація, публічна діяльність, суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 30 Квіт 2021 08:30 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2021 08:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6641 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |