Дичківська І.М. (2005) ІННОВАЦІЙНА ПОЗИЦІЯ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 11-15.
Текст
Дичківська І.М Завантажити (2MB) |
Анотація
В статті визначається сутність і теоретично обґрунтовується структура інноваційної позиції викладача педагогічного вищого навчального закладу. Розкривається вплив інноваційної позиції викладача на розвиток творчої індивідуальності студента-майбутнього педагога.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дичківська І.М. Інноваційна позиція викладача у розвитку творчої індивідуальності студента – майбутнього педагога / І.М. Дичківська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 11-15. |
Ключові слова: | професійна позиція, творча індивідуальність, інноваційна позиція викладача, методологічні знання, психолінгвістичні (інтелектуальні) здібності, сенсорний (чуттєвий) досвід, інтенційна уява (свобода духовних мотивів) |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 30 Квіт 2021 11:56 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2021 11:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6644 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |