Меналюк Г.Ф. (2005) ФОРМУВАННЯ ДОВЕДЕНЬ У ДОШКІЛЬНЯТ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МАТЕМАТИКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 48-52.
Текст
Меналюк Г.Ф Завантажити (2MB) |
Анотація
Стаття присвячена проблемі удосконалення процесу навчання дітей дошкільного віку елементам математики, зокрема, формуванню окремих логічних структур, необхідних для оволодіння математикою в школі і загального розумового розвитку. Актуальність цієї проблеми визначається головною метою національної дошкільної освіти – забезпечити різнобічний розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, формування їх життєвої компетентності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Меналюк Г.Ф. Формування доведень у дошкільнят в процесі оволодіння математикою / Г.Ф. Меналюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 48-52. |
Ключові слова: | логічне мислення, класифікація, узагальнення, доведення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 30 Квіт 2021 14:53 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2021 14:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6649 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |