Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ДОВЕДЕНЬ У ДОШКІЛЬНЯТ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МАТЕМАТИКОЮ

Меналюк Г.Ф. (2005) ФОРМУВАННЯ ДОВЕДЕНЬ У ДОШКІЛЬНЯТ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МАТЕМАТИКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 48-52.

[img] Текст
Меналюк Г.Ф

Завантажити (2MB)

Анотація

Стаття присвячена проблемі удосконалення процесу навчання дітей дошкільного віку елементам математики, зокрема, формуванню окремих логічних структур, необхідних для оволодіння математикою в школі і загального розумового розвитку. Актуальність цієї проблеми визначається головною метою національної дошкільної освіти – забезпечити різнобічний розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, формування їх життєвої компетентності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Меналюк Г.Ф. Формування доведень у дошкільнят в процесі оволодіння математикою / Г.Ф. Меналюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 48-52.
Ключові слова: логічне мислення, класифікація, узагальнення, доведення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 30 Квіт 2021 14:53
Останні зміни: 30 Квіт 2021 14:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6649

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу