Поніманська Т.І. (2005) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 4-7.
Текст
Поніманська Т.І Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність педагогічної взаємодії з дитиною в процесі гуманістичного виховання. В світлі ідей О.В. Запорожця сутність гуманістичного виховання розглядається як ціннісно орієнтований процес взаємодії вихователя і дитини в ході освоєння соціального і становлення й розвитку їх суб’єктного досвіду.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т.І. Гуманістичне виховання дітей дошкільного віку як педагогічна взаємодія / Т.І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 4-7. |
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, ціннісні орієнтації, суб’єкт-суб’єктні відносини, суб’єктний досвід дитини і вихователя |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 03 Трав 2021 13:57 |
Останні зміни: | 03 Трав 2021 13:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6677 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |