Янцур Л.А. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 21-27.
| ![[img]](http://repository.rshu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Текст Янцур Л.А Завантажити (2MB) | 
Анотація
В статті розкриваються психологічні закономірності образотворчої діяльності, особливості організації та педагогічного керівництва нею на різних етапах раннього та дошкільного дитинства.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур Л.А. Особливості організації та педагогічне супроводження образотворчої діяльності на різних етапах художньо-творчого зростання особистості дитини / Л.А. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 21-27. | 
| Ключові слова: | образотворча діяльність, дозображувальний період, рухові технічні навички, сензетивний період, композиційні вміння, творчість, інтерес, художній образ, виразні засоби | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 03 Трав 2021 14:17 | 
| Останні зміни: | 03 Трав 2021 14:17 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6679 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


