Янцур Л.А. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 21-27.
Текст
Янцур Л.А Завантажити (2MB) |
Анотація
В статті розкриваються психологічні закономірності образотворчої діяльності, особливості організації та педагогічного керівництва нею на різних етапах раннього та дошкільного дитинства.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янцур Л.А. Особливості організації та педагогічне супроводження образотворчої діяльності на різних етапах художньо-творчого зростання особистості дитини / Л.А. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 31. - С. 21-27. |
Ключові слова: | образотворча діяльність, дозображувальний період, рухові технічні навички, сензетивний період, композиційні вміння, творчість, інтерес, художній образ, виразні засоби |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 03 Трав 2021 14:17 |
Останні зміни: | 03 Трав 2021 14:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6679 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |