Колупаєва Т.Є. (2016) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 90-93. ISSN 2518-7503
|
Текст
Колупаєва Т.Є..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті узагальнено напрацювання вчених з дослідження підходів до визначення поняття «готовність», готовність до застосування сучасних педагогічних технологій. Показано, що професійна готовність є метою та закономірним результатом спеціальної підготовки, самовизначення, освіти й самоосвіти, виховання і самовиховання. Встановлено, що професійна готовність випускника педвузу до педагогічної діяльності є багатошаровим, інтегрованим утворенням, компоненти якого тісно взаємопов’язані та взаємообумовлені один з одним. Розглядається «готовність до інноваційної професійної діяльності» як інтегративна якість особистості вчителя, що проявляється в діалектичній єдності всіх структурних компонентів, властивостей, зв'язків і відносин; поняття – «готовність» майбутнього вчителя початкових класів до застосування педагогічних технологій навчання може бути визначене як один із аспектів спеціальної професійної підготовки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Колупаєва Т.Є. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до застосування сучасних педагогічних технологій як наукова проблема / Т.Є.Колупаєва // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2016. - Вип. 7. - С. 90-93. |
Ключові слова: | майбутній учитель початкової школи, готовність, готовність до професійної діяльності, технології, педагогічні технології |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія > 001.89 Організація наукової та науково-дослідної роботи > 001.895 Інновації 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Вер 2020 06:34 |
Останні зміни: | 17 Вер 2020 06:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/677 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |