Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Колупаєва Т.Є. (2016) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 90-93. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Колупаєва Т.Є..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті узагальнено напрацювання вчених з дослідження підходів до визначення поняття «готовність», готовність до застосування сучасних педагогічних технологій. Показано, що професійна готовність є метою та закономірним результатом спеціальної підготовки, самовизначення, освіти й самоосвіти, виховання і самовиховання. Встановлено, що професійна готовність випускника педвузу до педагогічної діяльності є багатошаровим, інтегрованим утворенням, компоненти якого тісно взаємопов’язані та взаємообумовлені один з одним. Розглядається «готовність до інноваційної професійної діяльності» як інтегративна якість особистості вчителя, що проявляється в діалектичній єдності всіх структурних компонентів, властивостей, зв'язків і відносин; поняття – «готовність» майбутнього вчителя початкових класів до застосування педагогічних технологій навчання може бути визначене як один із аспектів спеціальної професійної підготовки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Колупаєва Т.Є. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до застосування сучасних педагогічних технологій як наукова проблема / Т.Є.Колупаєва // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2016. - Вип. 7. - С. 90-93.
Ключові слова: майбутній учитель початкової школи, готовність, готовність до професійної діяльності, технології, педагогічні технології
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія > 001.89 Організація наукової та науково-дослідної роботи > 001.895 Інновації
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Вер 2020 06:34
Останні зміни: 17 Вер 2020 06:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/677

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу