Рабченюк Т.С. (2005) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 137-143.
Текст
Рабченюк Т. С Завантажити (3MB) |
Анотація
В статті розкриваються проблеми сутності, змісту, структури, видів індивідуальних навчально-дослідних завдань як виду самостійної роботи студента, а також завдання професорсько-викладацького складу щодо створення умов для їх розв’язання, системи оцінювання та захисту в світлі вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рабченюк Т.С. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як вид самостійної роботи студента творчого характеру / Т.С. Рабченюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2005. - Вип. 32. - С. 137-143. |
Ключові слова: | індивідуальне навчально-дослідне завдання, самостійна робота, змістовий модуль, кредитно-модельна система організації навчального процесу |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 06 Трав 2021 08:25 |
Останні зміни: | 06 Трав 2021 08:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6776 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |