Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 116-120. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Кулаков Р.С..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлюються вітчизняні та зарубіжні підходи розуміння сутності інтересу та професійних інтересів, їх функціональної природи та динаміки розвитку у ранньому юнацькому віці. Проблема формування та розвитку професійних інтересів старшокласників аналізується з позицій психолого- педагогічної науки, що відображають певний рівень розвитку мотивів, схильностей та здібностей учнів до певного виду професійної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулаков Р.С. Психологічні особливості становлення та розвитку професійних інтересів та професійної спрямованості старшокласників / Р.С.Кулаков // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2016. - Вип. 7. - С. 116-120.
Ключові слова: інтерес, професійні інтереси, старшокласники, активність особистості, спрямованість особистості, вибір професії, трудова діяльність, професійне самовизначення
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Вер 2020 06:56
Останні зміни: 17 Вер 2020 06:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/680

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу