Сардига О.В. (2004) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УЧНЯ У ПРОЦЕСІ ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 168-171.
Текст
Сардига О.В Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті розкривається проблема моральної самосвідомості як основа особистісного становлення у процесі виставлення оцінки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сардига О.В. Індивідуальний підхід до учня у процесі виставлення оцінки / О.В. Сардига // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004.- Вип. 30. - С. 168-171. |
Ключові слова: | особистість, оцінка, об'єктивність, індивідуальний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 10 Трав 2021 05:30 |
Останні зміни: | 10 Трав 2021 05:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6891 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |