Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УЧНЯ У ПРОЦЕСІ ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНКИ

Сардига О.В. (2004) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УЧНЯ У ПРОЦЕСІ ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 168-171.

[img] Текст
Сардига О.В

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті розкривається проблема моральної самосвідомості як основа особистісного становлення у процесі виставлення оцінки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сардига О.В. Індивідуальний підхід до учня у процесі виставлення оцінки / О.В. Сардига // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004.- Вип. 30. - С. 168-171.
Ключові слова: особистість, оцінка, об'єктивність, індивідуальний підхід
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 10 Трав 2021 05:30
Останні зміни: 10 Трав 2021 05:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6891

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу