Сторож О.В. (2004) АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ І РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 196-201.
Текст
Сторож О.В Завантажити (2MB) |
Анотація
Статтю присвячено психології самосвідомості. Розглянуті основні положення, дослідження в сфері самосвідомості як вітчизняних, так і зарубіжних науковців. Описано розмаїття підходів у вивченні самосвідомості. Визначені основні критерії рівня сформованості самосвідомості. Розкрито питання активного розвитку самосвідомості у процесі творчого психотренінгу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сторож О.В. Аналіз основних теоретико-методологічних підходів до вивчення і розвитку самосвідомості особистості / О.В. Сторож // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 30. - С. 196-201. |
Ключові слова: | самосвідомість, самопізнання, самовдосконалення, самоаналіз, „Образ-Я”, „Я-концепція”, рефлексія, творчий процес, творчий психотренінг |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 12 Трав 2021 12:48 |
Останні зміни: | 12 Трав 2021 12:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6975 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |