Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Шимко О.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнесінформ, 2015 (№ 9). с. 212-217.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._Оргнізаціно...binf_2015_9_33.pdf

Завантажити (294kB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань щодо формування організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств на споживчому ринку в умовах загострення конкуренції й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито галузеві особливості конкурентоспроможності торговельних підприємств на основі узагальнення специфічних рис конкуренції в торгівлі. Проаналізовано можливість підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства в контексті наявності стійких конкурентних переваг щодо формування ресурсного потенціалу, якості торговельного обслуговування та досягнутої завдяки цьому ефективності функціонування господарської системи. Систематизовано взаємозв'язки окремих елементів ресурсного потенціалу в процесі забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Охарактеризовано основні підходи до отримання конкурентних переваг: маркетинговий підхід, орієнтований на споживачів, та конкурентний підхід, орієнтований на конкурентів. Запропоновано матрицю стратегій конкурентної поведінки торговельного підприємства залежно від наявності конкурентних переваг та конкурентної позиції на ринку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств / О.В.Шимко // Бізнесінформ. - 2015. - № 9. - С. 212-217.
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, конкурентний статус, стратегія конкурентної поведінки
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Трав 2021 07:07
Останні зміни: 13 Трав 2021 07:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6983

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу